Indgående server / POP3-server
Indgående postserver (POP3): pop3.yousee.dk
Standardport er 995
Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
Der skal sættes et flueben ved ‘Min server kræver godkendelse (SSL).

Udgående server / SMTP-server
Udgående postserver (SMTP): asmtp.yousee.dk
Standardport er 587 – TLS (STARTTLS)
Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
Der skal sættes et flueben ved ‘Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse’. Dette skal markeres i nogle programmer.


IMAP:

Indgående server / IMAP-server

Indgående postserver (IMAP): imap.yousee.dk
Standardport er 995
Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
Der skal sættes et flueben ved ‘Min server kræver godkendelse (SSL).

Udgående server / SMTP-server
Udgående postserver (SMTP): asmtp.yousee.dk
Standardport er 587 – TLS (STARTTLS)
Brugernavn: Din YouSee-mail (f.eks. jensjensen@youmail.dk)
Adgangskode: Din adgangskode, som du valgte, da du oprettede din YouSee-mail
Der skal sættes et flueben ved ‘Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse’. Dette skal markeres i nogle programmer.
Bemærk at ved skifte til IMAP, skal alle konti på PC/MAC/Smartphone skal nyoprettes i dit mailprogram.

YouSee har megen information omkring opsætning til både Tablets og mobiler.

hjaeple-dig

 

På MitYouSee, kan du flg.:

  • Skifte din “Bland Selv” hastighed
  • Oprette en ekstra mailadresse (max: 5 stk.)
  • Bestille sikkerhedspakken
  • Optimere dine Wi-Fi indstillinger
  • Se dine vilkår

Besøg mitYouSee

YouSee´s kundeservice hjælper dig med:

  • Problemer med dit bredbånd
  • Problemer med Live TV
  • Ændre koder på e-mailkonti

YouSee kundeservice, tlf.: 7070 4040
Åbningstider:  Hverdage: kl. 08.00-20.00
Weekend/helligdage: kl. 10.00-20.00