YouSee har opdateret sit mailsystem (september 2019)

 

Det betyder for dig bedre stabilitet og bedre sikkerhed og meget andet.

Her kan du læse, hvad ændringerne betyder for dig:

• Du skal administrere din foreningsmail på Mit YouSee [mityousee.dk] med dit nye brugernavn (det er tilsendt dig i separat brev fra YouSee) Det er fx dér, opretter og nedlægger mailkonti, samt du skifter kode til dit mailprogram

Det er kun din webmail, der får nyt design
Hvis du læser dine mails via et mailprogram som f.eks.Outlook eller via en app på din smartphone, vil alt se ud på samme måde som nu.

Der vil være enkelte indstillinger, som ændrer sig i det nye design. Klik på knappen herunder og se, om det har betydning for dig. Og læs, hvordan du eventuelt laver indstillingerne på ny.

 

Er du i tvivl om noget?
Alle hverdage kl. 9-15 kan du skrive til YouSee via vores chat og få hjælp med det samme. Du er også velkommen til at ringe til os på 70 70 45 51. Vi sidder klar alle hverdage kl. 8-18.

Til den øvede:
POP3
pop3.foreningsmail.dk  SSL Port 995
asmtp.foreningsmail.dk TLS (StarTLS) Port 587

IMAP:
imap.foreningsmail.dk  SSL Port 995
asmtp.foreningsmail.dk TLS (tarTLS) Port 587
Bemærk at ved skifte til IMAP, skal alle konti på PC/MAC/Smartphone skal nyoprettes i dit mailprogram.

 

Har du behov for en ekstra e-mailadresse, læs i menuen i højre side.

hjaeple-dig

 

På MitYouSee, kan du flg.:

  • Skifte din “Bland Selv” hastighed
  • Oprette en ekstra mailadresse (max: 5 stk.)
  • Bestille sikkerhedspakken
  • Optimere dine Wi-Fi indstillinger
  • Se dine vilkår

Besøg mitYouSee

YouSee´s kundeservice hjælper dig med:

  • Problemer med dit bredbånd
  • Problemer med Live TV
  • Ændre koder på e-mailkonti

YouSee kundeservice, tlf.: 7070 4040
Åbningstider:  Hverdage: kl. 08.00-20.00
Weekend/helligdage: kl. 10.00-20.00